Alla inlägg under november 2011

Av flummet - 12 november 2011 16:09

Huzeifa'' ja, jag är en dryg och tjurig fitta. aldrig påstått något annat '':)


     

Inte dom nyaste bilderna....

Av flummet - 12 november 2011 15:51

För några sekunder saknade jag dig (och dig, och dig, och allt jag haft men inte längre har), jag kunde inte hjälpa det. Jag ville ha tiden precis på samma ställe som den var förut, tillbaka spolad i något slags för alltid.

Hur fan kunde du glömma det där vi sa att vi var ensammast i världen om att vara. Du brukade säga att det var mig du ville ringa när du inte hade några tårar kvar och att det var mig du ville ha bredvid dig när vi var gamla. Och vi kunde sitta på caféer och i busskurer och lite överallt och prata om det där inga andra satte ord på. Hur fan förtränger man det?

Nu ser jag dig på stan ibland, och vi ser på varandra med förakt. Kanske för att både går omkring med något fånigt slags leende och en cynisk attityd vi aldrig tidigare haft (för det var allt vi aldrig skulle bli). Och jag förstår inte hur det gick till, vi som sa att vi var allt och ännu mera. Hur fan kunde det gå sönder. Jag trodde kärlek och trådar och band och allt det där man binder och det som gör oss till en slags tvåsamhet var starkare än så –

  men den gick sönder lika lätt som om den aldrig hade funnits där.

Förlåt, men jag tror att jag älskade dig mer än du förstod och kanske ännu mer än jag själv förstod. Jag hade allt medan det inte var så mycket för dig.

   


Av flummet - 12 november 2011 15:38

För det rätta jag gör känns så vanvettigt fel. 
Nu ska natten bli drömlös och vardan förstörd. 
Det blir tredagars-fyllor och TV-spel 
medan världen omkring är brutalt oberörd. 

Tystnaden kommer att skrika en tid 
i en enmanna strid sen tar tomheten vid.

 

 

 

Av flummet - 12 november 2011 15:32

Jag får bara mindre och mindre besökare,någon som kan ge något förslag på vad jag kan göra för att få fler igen?


Har haft 56 unika besökare en dag.


Alla förslag är välkommen :P


 


Bildbrist.

Av flummet - 11 november 2011 17:06

Tycker ni jag ska färga mitt hår lite ljusare igen?


Saknar min färg lite...


     


Kommentera.

Av flummet - 11 november 2011 16:53

Jag är inte bi..

jag var bara liten,förvirrad och ensam...


Jag visste inte var jag var.


Om det var uppmärksamhet eller bara osäkerhet vet jag inte?


Kanske båda?.


Jag vill bara gå ut med det,jag är inte bi!


Jag är bara intresserad av killar,sorry..


 


Ingen ny bild...



Jag och Malin är bara kompisar,vi var små.

Av flummet - 11 november 2011 15:51

Förlåt för min dåliga uppdatering,men jag har varit väldigt upptaget dom senaste veckorna.

Rätt jobbigt i 8:an och specielt när man dansar sjunger och har häst.


Iaf så har jag varit i skolan idag och ska till Elise snart


:))



Hörs!


 


Av flummet - 6 november 2011 18:31

Anna och Emelie följde med mig till stallet idag..


 


Hur mycket vi fick gjort behöver jag inte ens skriva ner..

:D


Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards