Alla inlägg under november 2011

Av flummet - 30 november 2011 21:13

Det här ska jag ha på mig på Rebeckas filmkväll :D


''gammla bilder''


     

Av flummet - 30 november 2011 18:32

Jag saknar tiderna...


Fan nu vill jag ha sommar :(


 


Med mina klackar var vi nästan lika långa (a)


Korta fula jag..


Saknar dig som fan ändå <3


Av flummet - 30 november 2011 17:23

har tillbringat min kväll tillsammans med min bästis. Vi gick till våran lekpark och delade några cigaretter på en gunga och pratade om allt och inget, som det brukar vara, som det ska vara.

nu sitter jag med en kopp te och lite winnerbäck och redigerar gamla bilder. istället för att göra allt det där lite vettigare, det jag borde tagit tag i för länge sen. men tänker skylla på att jag har huvudvärk (antagligen pågrund av för många sömnlösa nätter. det går inte att sova på kvällarna).
 
''Ur min dagbok''
 
   

<3

Av flummet - 30 november 2011 17:19

T R E D A G A R K V A R < 3


 

..

Av flummet - 29 november 2011 18:18

Ge mig arsenik

För stan är full av tanter och tragik

Pulver hjälpte mig verkligen

Skriver det här i tidningen

För jag vara nere men uppe på fem.


''behöver inte säga  vart texten är tagen från,det borde ni  veta ''



Just nu är jag så jävla glad att jag inte har någon mobil.

Så fucking störande när alla ringer 24/7 och säger onödiga saker när man är i en viktig mening.

Men sen när man är som värst urtråkad så kan inte en ända jävel lyfta luren.


Alla är bara så


aah.


     


Av flummet - 29 november 2011 18:00

Hej!


Idag har jag varit i skolan och ridit Kapa :)

Nu sitter jag och chattar med Ida och ska snart ner o äta :P


Tror jag ska börja försöka ta hjälp av någon.

Vet inte riktigt hur,men jag har aldrig vågat.


`Men någon gång måste ju vara den första?


 


Inte vackraste bilden kanske,men det är så jag ser ut.

Av flummet - 28 november 2011 19:07

Tusen dagar har redan passerat

 Vi har ett revir att bevaka Tusen avtryck i den grå trottoaren Tusen omvägar hem

 Det är visst nån som är tillbaka


  



Av flummet - 27 november 2011 21:12

Jag o sötnosen har tagit 1 advent bilder


Jag blev rätt nöjd :)


     

Här kommer hon och hennes bilder :)


     


Hon är för underbar <3


Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards