Alla inlägg under november 2011

Av flummet - 13 november 2011 14:46

Jag måste börja lära mig att älska mig själv...


 

Av flummet - 13 november 2011 14:33

min bästavän fyllde ju förfan 16år igår.

det är helt galet vad jag älskar den där tjejen.
jag tror jag allt för ofta glömmer att visa hur jävla tacksam jag är över att ha dig.
du är det bästa jag har, hoppas du förstår hur mycket bättre du gör mitt liv.
min andra halva.
aldrig utan dig.
 
 
    
Bilder i år....
 
 
Men gud kolla här var vi 11 år !
 
 
Fan va jag skäms nu..
Jag fattade tydligen inte att jag skulle dra ner klänningen lite mera...

Av flummet - 13 november 2011 14:27

blev så glad när jag läste igenom den härtjejens blogg, vissa människor kan få en på topp bara genom några få ord.

fan  vad  jag  älskar  dig .
 
   

 
Av flummet - 12 november 2011 23:44

Sweet dreams!


Nu lägger jag mig och kollar på film..


 

Av flummet - 12 november 2011 22:43

Lördag,ensam utråkad habbomissbrukare...

Någon som är lite social?

 


Jag förra året.

Av flummet - 12 november 2011 18:24

 


STOR DISS TILL VINTERN!



"DISS!" "DISS!" "DISS!" "DISS!"


  

Av flummet - 12 november 2011 18:18

Sara:


Din kropp är mycket finare nu när du lagt på dig lite, vilket jag antar att du har? För det ser så ut.
Och ta det som en väldigt positiv sak, för den kroppen du har nu skulle jag döda för att få!



svar: tack så mycket. om jag gått upp i vikt eller inte vet jag faktiskt inte. och min kropp är inte mycket att vara avensjuk på, slår vad om att jag skulle bytt med din om jag haft chansen. Jag som alla andra har miljoner komplex. Jag har inte mycket mer än en "naturligt smal" kropp. Höftben som syns lite för mycket, en för liten rumpa, för små bröst, felen finns överallt. Och resten av min kropp är faktiskt väldigt otränad. inte alls så fast och fin som jag skulle vilja. Det finns ni som tror att jag lägger upp bild på mig själv i bikini för att jag tycker om den. för att jag är nöjd. Tro vad ni vill, men så är det inte.
Hade jag fått välja hade jag vägt kanske 5-8 kilo mer. fast det är inte så lätt att gå upp i vikt som många tror. jag svälter inte mig själv, har aldrig gjort. jag äter vad jag vill och när jag känner för det. Jag är född såhär. och ändå får jag höra mest hela tiden att jag har ätstörningar. att jag borde gå upp i vikt.
Men ska jag verkligen behöva det? Anledningen till att jag mår dåligt över min kropp är inte för att jag skulle ha någon ätstörning, utan att det finns så mycket elaka människor. som ska komma och klaga, tala om för en vilka fel och brister man har.
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här. Blev iallafall väldigt glad över din kommentar, samtidigt som jag tycker det är synd att man inte kan vara nöjd över det man själv har. Vi är alla fina. 


Då:  




I sommar:  

     

Av flummet - 12 november 2011 16:17

När jag ser dig känns det som om jag borde titta oftare,som om du skulle försvinna.

Jag tittar alltid lite extra,jag kan inte vara så säker på att vi ses igen.


Det är lätt att vara oförsiktig och ta det för stunden.

Det är lätt att vara efterklok,men inte när du är där.


Jag är så rädd om dig gumman,du är speciell.


Min ängel,den bästa vännen på jorden  

  


     


Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards