Direktlänk till inlägg 22 december 2011

God morgon!

Av flummet - 22 december 2011 13:59

Sitter och tittar på paradise Hotel och bara njuter av jul lovet.

Fan va skönt att sova hur länge jag vill :)


På nyår taggar vi praty asså


KAN INTE VÄNTA LÄNGRE



 

Jag och mina bruds vetteni!

 
 
Maria

Maria

22 december 2011 20:20

Om du inte gillar min blogg behöver du inte läsa den! ;)

http://www.prada.bloggplatsen.se

flummet

22 december 2011 20:23

HAHAH,snabb du?

Jag sa inget om att din blogg var dåligt bara de att ingen vill läsa om hur du skryter om dina besökare.

Dels brukar jag kolla på ''rampljuset''
Brukar oftas va bra bloggar...

 
Maria

Maria

22 december 2011 21:21

Okej ;)

http://www.prada.bloggplatsen.se

flummet

23 december 2011 16:45

Jao ;P

 
Känner Maria

Känner Maria

22 december 2011 21:57

Alltså vem tror du att du är? Vem fan bryr sig om ditt jävla fittiga fjortisliv hursomhelst? Maria har iallafall en intressant och bra blogg, du bara går runt och gnäller på andra. Är det kul att klanka ner på andra? Får du bättre självförtroende då eller? Vaffan shut up och var lite trevlig, behandla andra som du själv vill bli behandlad. Har du ens blivit uppfostrad rätt? Du lär ju fan ha jävla skitföräldrar så som du är. -.-

http://hejsan.se

flummet

23 december 2011 16:45

HAHAHAHAHAHA!
Men gud? KLANKADE JAG NER PÅ HENNE?
Är du typ värsta damp ungen?
vaddå bahandla andra som du själv vill bli behandlad?:S
Jag har inte sagt att hennes blogg är dålig,jag sa bara att det inte är kul att läsa om hur folk skryter?
dels vem bryr sig om att någon ger ett tips om att ingen vill läsa det?

Du borde seriöst söka hjälp för ditt fucking humör.

Dels har jag iaf föreldrar / vem sa att man skulle bete sej som man vill bli behandlad själv?
huh?
Snacka om att säga emot sig.

öpnna inte käften och gör stora grejer över saker som ingen bryr sig om.
Speciellt inte om du inte vet vad du pratar med eller om.

Och som sagt sök hjälp mot dina problem...

Dels sa ingen att jag menade något dåligt med min kommentar?
Kan bara betyda att jag gav henne ett tips?

Precis så shut up!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flummet - 22 januari 2012 19:52


Heeeeeey blååååågeen <3   Vad jöör allla dåe? :)     ...

Av flummet - 8 januari 2012 03:55

Haha,det återsår och se.    

Av flummet - 6 januari 2012 00:39

I'm back on blogg bitcheeiis <3   Nu som mig själv,nån som har lust o besöka? :o   Skulle va trevligt.   Länkar i kommentar. ...

Av flummet - 28 december 2011 15:46

Cha cha bloggen ^^   Vad gör alla dåh?  Någån som skulle viljah hittah påh någåth dåh?   En kååth chey här (:   Kanske deh finnhs någåhn bad boy ? <3         eh jah inteh sexy? ...

Av flummet - 25 december 2011 14:48

lägger ner fucking bloggen bara för att några skit ungar från hh avslöjade mig :<   Fan det var kul iaf. Hade medspelare bara så ni vet.   Asså alla som kommenterade med bloggadresser.   Iaf så ska jag starta en ny från någon annan. ...

Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards