Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Just nu är allt bara piss . . .

Av flummet - 18 december 2011 20:33

Jag blir så otroligt förbannad på alla bittra, egocentriska moralfittor det finns här. Jag hatar Sverige, jag hatar hur respektlösa idioter det finns, och dom som inte heller kan bli glad för någon annans skull. Att känna glädje för någon annan verkar fan vara bland det svåraste som finns här. Här får man inte ha större drömmar än villa, volvo, vovve och ett jobb som butiksbiträde i någon Ica butik. Fyfan vad trött jag blir. Och så blir jag så sjukt irriterad på alla som säger att sverige har yttrandefrihet, och att man ska våga säga vad man tycker. Att åsikter och tankar ska vara något positivt. Så fan heller. För här får man kritik för allt som inte följer några slags normer, och saker som man BORDE tycka.

Som kille kan du inte tycka att en pinnsmal blondin med skitstora bröst är attraktiv utan att upplevas som oseriös. Och är du född till tjej får du fan inte ligga med någon annan än din pojkvän om du inte vill få något horrykte. Och du får inte vara rasist, eller stödja pälsbranchen. Och du måste hata kissie och justin bieber. (nej jag orkade inte ta något seriösre exempel!!!)

För människor som lyckats med någonting är inte okej! Allt som inte upplevs normalt är fel. Att skära sig är attention och pinsamt, och dricka alkohol mer än en gång om året är såå fel. Har du inte mer än VG i alla skolämnen har du misslyckats. Och du får absolut inte vara för smal för det är så jävla äckligt, och inte väga för mycket heller. Är du överviktig och inte tränar är du lat och vidrig och då får du fan skylla dig själv för hur du ser ut också. Hatar er alla. Hatar alla patetiska människor som tror att dom bestämt vad som är normalt och okej. Men alla gör fel, alla går sönder ibland, och alla vet inte alltid hur man ska hantera det. Och det är okej att ha större drömmar än vad som går att uppnå. Och det är okej att hoppas på något bättre. Och det är okej att dricka alkohol 7 gånger i veckan och ligga med lika många killar som dagar det är om året. Det är också helt jävla normalt att röka på och fly världen. Att söka uppmärksamhet och att ha lite dumma åsikter och tro på det omöjliga. Föresten kommer man aldrig kunna leva upp till alla förväntningar heller, för det är dubbelmoral och hyckleri precis över allt.



Och jag har säkert sagt emot mig själv hundra gånger om i det här inlägget, men det orkar jag inte heller bry mig om. Blir bara så jävla förbannad på att så fort man drömmer lite för mycket, har lite för stora planer och visioner ska det DIREKT komma någon och trycka ner en. Man får inte fyllas med ett lyckorus och ett dunkande hjärta, för vi ska vara normala.

  

 Tänk på det här nästa gång någon idiot påstår att sverige är ett fittland,oj förlåt menade frittland*

 




















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flummet - 22 januari 2012 19:52


Heeeeeey blååååågeen <3   Vad jöör allla dåe? :)     ...

Av flummet - 8 januari 2012 03:55

Haha,det återsår och se.    

Av flummet - 6 januari 2012 00:39

I'm back on blogg bitcheeiis <3   Nu som mig själv,nån som har lust o besöka? :o   Skulle va trevligt.   Länkar i kommentar. ...

Av flummet - 28 december 2011 15:46

Cha cha bloggen ^^   Vad gör alla dåh?  Någån som skulle viljah hittah påh någåth dåh?   En kååth chey här (:   Kanske deh finnhs någåhn bad boy ? <3         eh jah inteh sexy? ...

Av flummet - 25 december 2011 14:48

lägger ner fucking bloggen bara för att några skit ungar från hh avslöjade mig :<   Fan det var kul iaf. Hade medspelare bara så ni vet.   Asså alla som kommenterade med bloggadresser.   Iaf så ska jag starta en ny från någon annan. ...

Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards