Alla inlägg den 14 november 2011

Av flummet - 14 november 2011 21:47

Få se om jag går i skolan i morgon.

Är så jävla sliten och trött..


   


Hittade bilderna på min förra kamera :)

Av flummet - 14 november 2011 21:32

Där ligger jag i vassen..

Hör klasskompisarna gråta

Ser hur folk springer runt i panik letande efter mig,hör men vill inte höra.

Ser men vill inte se.

Känner kylan som stiger från vattnet och lägger ett lager på ytan precis brevid mig.

Hör hur folk ropar mitt namn..

Hur vännerna gråter.

Hör hur folk skriker att jag är död.

Ser dom be och kramas.

Stiger inte upp,blir buren då Jesper hittar mig.


Hör hur de försöker prata med mig men lyssnar inte.


Orkar fan inte ..


 I  stugan låtsas jag som om inget har hänt.


Kass stämmning,långa kramar,tårar och blickar..


Förlåt,jag ångrade det jag sa...





Av flummet - 14 november 2011 21:25

jag  var så jävla sliten och ful idag.

känner mig helt jävla förstörd. har gått i skolan och städat mitt rum (orkade inte ens göra klart) - är det normalt att efter det ligga helt utmattad i sängen?... är fan fel på mig. ingen ork, ingenting.
Jag är så otroligt förbannad nu för tiden...
Smäller snart av jävla mensvärkar...
den första loke låten har iallafall kommit upp på youtube (loke - blasfemi), den är hur underbar som helst. och
efter att ha hört den här låten kunde jag inte vänta längre, så beställde hem hans skiva för en stund sen.

     
Saknar hårfärgen :(

Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards