Alla inlägg under oktober 2011

Av flummet - 30 oktober 2011 21:19

Okej,pinsamt men jag var tvungen att ta ett kort med moster och mamma...


Jag skulle på fest och dom med ''inte på samma fest :S''


Jag skulle föreställa zorro,inte så lyckat..


 

Av flummet - 30 oktober 2011 21:12

Har latat hela dagen,pallade inte att göra någonting.


Drog ner till Kapa en stund sen gick jag hem igen..


I morgon ska jag åka till Mickan.Har saknat henne som fan,så det ska bli skönt att träffa henne igen.


 

Av flummet - 30 oktober 2011 14:40

Vaknade i en enda röra,fan vad jag ska ställa till det.

Jag strular till allt,nu ska jag försöka ta det lungt och bara andas.

Jag kommer inte våga visa mig resten av veckan,jag kommer inte gå utanför dörren.

Telefonen får jag inte heller så vill ni kontakta mig skicka ett brev!

:D

Eller via datan..


 


Saknar brudarna redan :(


buhu.


Huzeifa om du läser det här..


Gå och dö!



Av flummet - 29 oktober 2011 23:49

Klockan är 23:50 och jag är hemma..

Festen spårade ur och jag gick hem.

Det var bara idioter på den festen.


Nu sitter jag här,onykter,ledsen,ensam,använd.


I stället för att ni kommenterar varför så kan jag säga så här.

Huzeifa och hans kompisar var där.

Ni som ändå inte förstog har inte med saken att göra.



Av flummet - 29 oktober 2011 12:58

Nu känns allt super!

Så här vill jag vakna upp varje morgon,låt den här dagen förbli dagligen!

Ska till stan och shoppa kläder tills Amandas fest i kväll,åh inget kan förstöra den här dagen..

Inte ens han.

     

Av flummet - 27 oktober 2011 20:49

allt ska vara sådär dystert på hösten, vi röker en cigarett på blöta gator i trasiga tights och höga klackar en torsdags eftermiddag och allt ska se så melankoliskt och ensamt ut. För alla ska se hur förstörda och trasiga vi är.

Och vi citerar böcker och låttexter vi hört. Vi målar, tatuerar och sjunger sånger. Vi ser film och tror att vi förstår världen. Vi säger att meningen med livet är att ge livet en mening. Men vi orkar inte. Vi orkar inte ens gå upp på morgonen och vi vågar inte berätta vad vi känner för varandra. Och hur kan det vara någon mening i det här? Hur kan det vara någon mening i oss.

Just nu känns det som att det mesta i mig är ganska omskakat, att jag inte riktigt vet vad som är jag. Och att jag inte riktigt vet vilka som är vänner och vilka som är ovänner och vilka som är något mitt emellan. Allt gör illa mig, allt förstörs och allt man trodde att man visste precis vart man hade det blir det motsatta. Och jag skriver för att få ur mig någonting, för att kunna förstå. Men jag trasslar nog bara mer, och ni behöver inte läsa, ni behöver inte förstå.

För hur ska ni nånsin kunna förstå hur jag fungerar när jag inte ens gör det själv?

Lövtäckta gator och regn som aldrig riktigt tar slut. Stressade människor på tågperrongen, ner trampade löv och det där som inte syns. Fåglarna flyr och det tror jag vi också gör. Vi vill vara så förbannat jävla fria, så jävla nära det där som inte går att nå. Vi tror att frihet är en fågel, och att fånga den gör oss till någonting annat. Jag tror vi missuppfattat, för ju mer vi jagar, ju mer vi springer snubblar och kämpar för att komma dit. Ju trasigare blir vi. Och det gör oss till någonting annat.

Men jag vill inte mer. Jag vill att någon tar tag i mig, och får mig att inse att det är ganska fint att stå stilla också. Får mig att förstå att man inte behöver fly från allting, för saker som känslor, svartsjuka, trassel och ångest kommer bara ifatt, och då hundra gånger om. Som en jävla käftsmäll, ett slag i magen.



(OCH FÖRLÅT FÖR ATT ALLT JAG SKRIVER OCH ALLT JAG ALDRIG SKRIVER BARA ÄR EN ENDA RÖRA. DET HÄR ÄR FÖR MIN SKULL. FÖR ATT KUNNA MINNAS, FÖR ATT KUNNA SE TILLBAKA. NÅGONDAG KOMMER DET BLI BÄTTRE, OCH DÅ VILL JAG MINNAS HUR DET VAR. MINNAS EXAKT HUR JAG KÄNDE OCH HUR JÄVLA FÖRVIRRANDE JAG VAR.

SÅ FÖRLÅT, FÖR ATT NI INTE KOMMER FÖRSTÅ. )

 

 

Av flummet - 27 oktober 2011 18:00

Aj aj igen!,att jag aldrig ska lära mig...


Jag försökte mig på att pierca tungan igen..

Men jag får låta det växa igen...


Jag ska inte ha piercingar utom i naven eller ''navulen som bea säger''


 

...


   

Av flummet - 21 oktober 2011 17:19

Mickan kommer hem på söndag och då ska jag sticka över till henne senare.

Fan vad jag saknar dig!


Jag ska nog städa lite snart...


   

Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards