Alla inlägg den 11 december 2011

Av flummet - 11 december 2011 17:51

Har varit i stallet och ridit Kapa idag :D

Vi red ut och tog bra tid på oss,pigg var han också så då passade man på lite extra :)


Nu ska jag till mickan och hämta min bikini,fråga inte hur den hamna där...



Haha sorry lillbroshan! <3


Men jag älskar dig <3

    

Min gulligull <3

Av flummet - 11 december 2011 11:21

Men gud va pinsamt asså..


Igår så var vi ju på badhuset osv.

Jag träffade Huzeifa där -.-

Han sa något till mig och jag skulle liksom försöka ignorera det på någon sätt?

Iaf så jag bah '' hör hur fåglarna TRALLAR! ''


Istället för att han skulle fatta att jag inte tänkte prata med honom så började han skratta.


Jesper också.


Jag kan inte säga rätt ord eller vara seriöst då det behövs.


Fan skjut mig asså.

Sen när jag gick därifrån gick jag med Jesper och var nästan påväg in till killarnas omklädningsrum

Vem tror ni var den första kommenterade det?

Jo Huzeifa.


Fan vad jag hatar den killen/saken.


Åh,varför kan man inte vara arg då det behövs?



Och jag berättar det här för att jag inte har något annat att skriva om...


 


Presentation


HOLA!
Jag är en tjej på 14 år som gillar att sjunga dansa och rida ''hästar asså xd '' Om ni undrar något ?Fråga!

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Puss

..

Puss

           Unika besökare i mitt <3


Ovido - Quiz & Flashcards